zondag 4 maart 2012

weer los!

Morgen gaan we weer los,de vakantie is weer voorbij!
Het weekend is goed geweest.Dylan had vrijdag avond verhoging,ws vermoeidheid,gelukkig
lijkt hij weer "bijgetrokken",Tess was met Tom naar basketbal,ze geniet ervan en laten ze nou ook nog gewonnen hebben! Ik geniet er ook van,tijd om met school aan de slag te gaan.Ik heb niet zoveel af kunnen krijgen als ik graag wilde maar ach,een begin is weer gemaakt.
Stacy was in Leeuwarden,ik heb haar opgehaald,samen zijn we even bij mam en Dennis geweest,we hadden kleine tulpjes neer gezet,ze stonden nog zo mooi als wat.Nog even, dan is het alweer een jaar geleden dat ze ons verliet.De gordijnen van de caravan staan nog in de tas,ongewassen,sorry mam.
Ook mijn vader kwam nog even langs,het weer wordt beter en hij komt uit zijn cocon,hij kan nu weer scooteren.Ik ben blij dat we weer naar buiten kunnen,mijn leven lijkt weer terug op de rails,dan kan ik maar weer verder reizen! Soms ben ik nog wel heel verdrietig,om mijn moeder,om mijn kinderen met hun gevulde rugzak maar ook kan ik nog enorm genieten van wat ik wel heb,lieve bijzondere kinderen,vriendinnen en collega,s,mijn lieve vader en mooie dingen in het leven,school,plezier,de kindjes op het kdv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten