donderdag 8 maart 2012

Hondenkoekjes

  Op dinsdagavond ga ik naar mijn vader,dat is geen verplichting maar zo gegroeid.
Op donderdag eet Stacy bij haar pake,ze koken dan samen,ik haal haar weer op,we drinken dan nog even koffie,gezellig! Ook neem ik Lea,Tess haar hondje altijd mee,Lea staat al klaar als ik de sleutels pak.
Mijn vader geeft haar altijd vier koekjes,hij heeft lange tijd geprobeerd Lea een poot te laten geven maar Lea is te dom,of te slim.
Dinsdag waren de koekjes op,vandaag op weg dacht ik daar ineens aan,omdat ik toch langs de winkel kwam nam ik maar even koekjes mee,mijn buik gevoel zei,"hij heeft vast koekjes gehaald",maar dat is natuurlijk niet zeker.Ik liet de koekjes in de auto en wachtte af.Binnen springt Lea om mijn vader heen,samen lopen ze naar de bijkeuken waar de koekjes bak staat,ik hoor mijn vader tegen Lea praten,"jaah,ik dacht vandaag,ik moet wel even nieuwe koekjes halen",ik lach zachtjes,wat is hij toch geweldig!!
Pap,ik weet dat jij mijn blog niet kent maar ik wil toch even schrijven voor de lezers die mijn blog wel volgen,IK BEN TROTS OP JE!!!!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. en weet dat je vader ook TROTS op jou is... (wij stiekum ook :-) )
    Dit jaar alweer 11 jaar geleden dat ik jullie heb leren kennen, en we hebben er nog geen minuut spijt van gehad.... (l)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe was het ook alweer...
    Geluk zit hem in de kleine dingen! Koester het maar!! Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen