zondag 25 maart 2012

Strompelend

Ik heb weinig motivatie en kom tot niets,kon ik mij daar nou maar bij neer leggen dan scheelt dat een berg energie,nu denk en doe ik,zonder resultaat.
Ik wil mij er niet bewust van zijn,zoals Tess,leven bij de dag,vandaag niet? Morgen een nieuwe kans!!
Gewoon in bed liggen en wachten tot het beter wordt,of iets ondernemen en hopen dat het beter wordt.
Ik voel wat ik voel,vermoeidheid,verdriet,wat is mijn leven veranderd,dat zie je niet maar ik voel het wel,zoveel dingen die ik niet meer doe,nog graag zou doen,ik weet niet hoe.
School en werk zijn een goede invulling,maar geen vervulling van mijn gewoontes die geen gewoontes meer zijn en dat ook nooit meer zullen zijn.
Een jaar geleden op zaterdag avond ging het goed met je,ik mocht bij je op bed zitten,samen keken we sterren dansen op het ijs,ik wilde dat die avond nooit voorbij zou gaan.

Misschien tot morgen.
Misschien ben je weg.
Er zit iets in je dat je zegt of het tijd is.
Tijd om weg te gaan.
Misschien tot morgen.
Denk niet aan vandaag.
Neem alleen mee wat je dragen moet en waar je
Echt niet buiten kan.
Misschien tot morgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten