dinsdag 21 mei 2013

Een hectische week

Een hectische week, ik ben rusteloos en verdrietig.
Dat rusteloos heeft een voordeel....ik krijg veel gedaan!
Ik heb nog nooit zo vroeg Tess haar taxi vervoer aangevraagd.
De was is gedaan, het huis schoon, ik heb zin om naar het werk te fietsen
(alleen het weer zit niet mee en vandaag had ik ineens vrij)
Ik ben voor mijn vader naar het gemeentehuis geweest en heb een kies laten
trekken (dat was geen keuze )
Ik heb maanden achterstallige post weggewerkt (niet weggegooid)
Vandaag ben ik begonnen in een boek en ik heb al dertig bladzijden gelezen.
Dat kon omdat ik vandaag ineens veel rustiger was en ook minder verdrietig,
vraag me niet waarom of hoezo want ik heb géén idee!
Het voelt goed.
Gisteravond ben ik naar mijn vader geweest, de vele vrije dagen brengen mijn ritme
in de war, vanavond ga ik niet, en dat vind ik fijn.
Ik ben thuis samen met Dylan, het huis voelt ontspannen, lekker de kachel hoog en met
de voeten op de bank.
Ik moet leren genieten van wat ik heb,niet van wat ik zou willen.
Morgen nog een vrije dag en geen plannen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten