dinsdag 14 mei 2013

Fiets




Vandaag ging ik op de Fiets!
Eerst heb ik nagedacht, op de buien radar gekeken, met mijn vinger omhoog in de lucht gevoelt waar de wind weg kwam, nog eens nagedacht, gekeken of mijn fiets rij klaar was, en toen, toen heb ik besloten.........
ik ga op de fiets!!
Ik wilde steeds al op de fiets en ik ben ook al één keer op de fiets geweest.
7,5 kilometer. Ik denk dat ik meer moet bewegen, voor mijn conditie,voor  
"spek"reductie, om benzine te sparen en ook voor het milieu.

Het zonnetje scheen en ik ging heerlijk,
Ja, ik ga vaker fietsen héérlijk, zonnetje
in het gezicht, wind in de rug,kwakende eendjes op de achtergrond,en deze keer werd ik niet ingehaald door een bejaarde dame met trap ondersteuning.
Toen ik om vijf uur naar buiten keek dacht ik ineens iets anders,
S..T, het regent !!!
Gelukkig ben ik stoer, de uitnodiging van twee collega,s sloeg ik af,
ik ga fietsen!!
Enigszins nat van de regen maar flink bezweet kwam ik thuis, dit ga ik vaker doen!




















1 opmerking: