vrijdag 24 mei 2013

Eten met Tess

Deze vrijdag eten Tess en ik samen, bloemkoolschotel.
Dit hebben we maandag ook gegeten en is één van Tess haar favorieten,
Wat er over is eten we dus weer als Tess weer thuis is, vrijdag dus!
Makkelijk voor mij en duidelijk voor Tess.
Vanavond eten we samen, Dylan gruwelt van bloemkool (en vele andere "groenten")
hij maakt dus zelf pizza, zijn vrijdag avond maaltijd.

Tess ruilt nog even de borden om (er zit een scheurtje in één)
ook het bestek komt precies, alléén platte handvaten.
Tess wil rechts uit de schaal,ik neem dus links.
3 happen verder (ik het dubbele) vind Tess de bloemkool
niet warm genoeg,ze doet haar bord in de magnetron, héél
langzaam neem ik nog een hap, zodra ik klaar ben wil
Tess namelijk niet meer eten.
Tess neemt nog twee happen en zegt, "ik ben vol",
de rest bewaar ik voor morgen!
Ik neem nog een paar happen, onze maaltijd is ten einde.

Het was heerlijk!, zegt Tess.
Ik knik, ja,het was heerlijk en zo lekker vlot.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten