vrijdag 24 juni 2011

Leuk

Vanavond ben ik met Jolanda naar Gooise vrouwen geweest,wat was het heerlijk!! Gewoon gezellig naar de film,Wat eigenlijk nog mooier is, bijzonder en lief,het laat mij me weer even realiseren dat ik vrienden heb,echte vrienden!! Gewoon om naast te zitten in de bioscoop,om boodschappen mee te halen,om koffie mee te drinken,om mee te kletsen,te joggen,te genieten,te huilen en te lachen,Lieve Jo,Inge,Griet,Alice,Petra,Silvia,wat zijn jullie heerlijke lieve toffe mensen!!!

Verder ben ik nog steeds veel aan het denken,denken hoe het verder moet,maar om eerlijk te zijn,ik weet het niet!! Ik ben maar begonnen om leuke dingen te plannen in de vakantie,Stacy,Dylan en ik gaan naar het viking feest in Duitsland,Stacy en ik gaan met de trein naar Berlijn, we gaan naar een dag van racen tegen kanker,Tess gaat niet mee,teveel lawaai, maar Dylan neemt vriend Frank mee,Tess mag naar Inge,of cakejes bakken met Anja of spelen met Marith bij Petra. Vervolgens gaan we nog een paar dagen naar de Bonte Wever in de buurt van Assen,lekker zwemmen,relaxen en genieten! Ik heb er in ieder geval zin in!!! Misschien is een poosje niet denken maar leven en genieten wel een hele goede weg naar ..........de toekomst!

2 opmerkingen:

  1. Hey schat, je moet maar zo denken: Wie goed doet, die goed ontmoet!!
    Zullen we ook nog een nachtje in de Tipi aankomende vakantie?? Lijkt mij zo gezellig en zeer relaxend!! Haha! Laat het mij maar ff weten. Ik hoop dat je ook nog tijd over hebt om op de camping te zijn hihi!!

    Dikke knuffel en xxx Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. straks kun je weer heerlijk een klein beebje overladen met je vrolijke, lieve en sprankelende zelf... wij zullen er ALTIJD voor je zijn... we houden van jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen