woensdag 22 juni 2011

Leuke dingen.

IK WIL WEER LACHEN!!! Lol,wil ik echt plezier,lachen,gieren,brullen!!!
Vandaag word het nog even niets,met mn Tess gaat het beter,ik denk dat meester er boven op zit (nee,niet op Tess dan gaat ze stuk) Ik heb een pittige mail geschreven,MIJN KIND WORD NIET GEPEST!!!!
Krijg ik vandaag een brief van Stacy haar school,nee,helaas,gewoon stage lopen bij de oudjes,ook hierover is het laatste woord niet gezegd!! Mijn ventje heb ik vanavond de trap op geduwd,zijn benen doen echt niet wat ze moeten doen,gadverdamme!!! Nee,ik denk niet het ergste maar ,een lekkere sportieve knul van 11 moet toch gewoon de trap op kunnen? Goed,daar ga ik morgen iets mee doen!
Dat lachen,gieren brullen staat nog even in de ijskast. PAS OP,BULLDOZER IN AANTOCHT!!

1 opmerking:

  1. Goed om te horen dat het met Tess beter gaat. Vervelend dat die school van Stacy niet echt lekker meewerkt. Arme Dylan, het moet ook maar snel vakantie worden..
    Ik had een poosje niet jouw Blog gevolgd, maar er is alweer veel gebeurd. Wanneer gaat Tom naar Amerika?? We moeten snel bijkletsen. Enne parkeer die bulldozer nog maar ff. Die heeft een te grote verwoestende werking, ben ik bang..
    Ga jij wel naar de camping?? Wanneer ga je samen met Alice??
    Dan gaan we in ieder geval lachen!! (En anders een lekker potje janken, dat lucht ook op!!) Houd je taai, jij bent een kanjer!! Liefs Griet

    BeantwoordenVerwijderen