dinsdag 28 juni 2011

sportieff !!

JA!!! HAHA,ik weet het! Ik moet sporten!!! Gewoon,lekker rennen,fietsen,zwemmen,skeeleren,paraglijden,skieen. Lekker bezig wezen,dan word een mens weer mens!
Ik sport altijd al,    zo,n,       beetje,.......mijn sportmaatje Sil en ik joggelen twee keer in de week,ondertussen kletsen we altijd even bij,gesellig!  Maar nu ga ik echt los!  Nou ja, niet echt topsport niveau, gewoon,net iets boven de veertig maar ik doe niet onder voor dertig, dat niveau. Ik heb mn skeelers uit de kast getrokken,(wie bewaard heeft wat) ik wist diep in mij namelijk altijd al dat ze nog eens van pas zouden (kunnen) komen.Samen met Stacy ging ik opweg, Stacy ging als een speer en even dacht ik nog, holygriebels, dit gaat niet goed,maar gelukkig was het bij Stacy jeugdig overmoed en al naar een poosje ging ik haar cool voorbij.Ik voelde mijn billen en blubber dijen al strak trekken,heerlijk!Door de tien centimeter verhoging van de skeelers voelde ik mij ook direct slanker.Met deze lengte en dit gewicht is mijn bmi binnen de norm! De volgende ochtend voelde ik wel hier en vooral daar een spiertje.Ik had de oplossing al klaar,zwemmen. Het eerste badpak was niet veel meer, de stof was vergaan door de tand des tijds,gelukkig had ik nog iets nieuwers van onze laatste keer center parcs,na een keer als Gloria  (,het nijlpaard uit Madagaskar) bij de wildwaterbaan  naar beneden gestort te zijn heb ik het niet meer gedragen.Stacy uit bed getrommeld en op weg naar het zwembad. Ik moet zeggen ik heb genoten!! Echt waar!! Stacy ging iets eerder dan ik naar het warme therapie bad,bij de tijd dat ik bij haar kwam zei ze,"mam,ik heb eens goed gekeken en de vrouwen van jou leeftijd hebben allemaal hang billen of ze hebben geen billen.Hmm,ik weet mijn categorie.Sommigen hebben ook een dikke buik of dikke benen.Oh,en waar zit ik dan??  Jij hebt het mooi verspreid,oké,ik ben dus in proportie,maar wel iets te klein voor mijn gewicht.(als ik geen skeelers aan heb) Gelukkig oog ik natuurlijk een stuk jonger dan ik ben dus dan pakt het toch nog goed voor mij uit! Mijn dochter heeft ondertussen ook de smaak te pakken en s,avonds moet er dus weer geskeelerd worden,ook Tess ging mee,zij ging op de fiets.Morgen ga ik weer zwemmen,op het oude van dagen zwem uur,te jong voor mijn leeftijd en te kort voor mijn gewicht.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha!! Prachtig! Wanneer komt je eerste boek uit? Dat wordt dan een bestseller. Wat kun jij het prachtig humorvol verwoorden!! Ik ben nu al een fan!! Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, te klein voor je gewicht. Heerlijk San dat je hier zo van genoten hebt, het spat er al alle vanaf! Domdomdom dat niemand van ons bedacht heeft dat dit goede therapie voor jou, de sportster bij uitstek, zou zijn. Gelukkig dat je er nu zelf achter gekomen bent, better let as net. Het gaat helemaal goed met je komen, met ups en downs. Vandaag en gisteren dus een prachtige up.

    BeantwoordenVerwijderen