vrijdag 3 juni 2011

wisseling van de wacht

Lieve bijzondere TESS!! Met haar nieuwe kleren!
We hebben samen heerlijk genoten op de camping,
We volgen onze routine,Lea even in de caravan brengen,het is te warm om haar in de auto te laten,dan gaan we naar de C1000,Tess kiest,zalm,aardbeien,wortel/doperwt,knakworst,opgebakken aardappel,slagroom,ook neemt ze alvast mentos en AA drinken mee voor de basketbal wedstrijd.Tess slaapt heerlijk lang,installeert zich met haar dekbed op de bank en komt tegen de middag in beweging.We gaan naar Griet,ze verkoopt kleren,kent Tess,weet wat Tess wel en niet draagt en wat haar favoriete kleur is,ROZE.Tess draagt het liefst jogging broeken,thermo shirts en crocks,vaak mag dat maar soms moet ook Tess voldoen aan de norm.Gelukkig is er dan Griet,ze kiest lekker zittende kleding in zachte soepele stoffen,Oh,Tess wat ben je mooi!


Dappere Kerel! Eerst ging Dylan nog zwemmen met zijn vrienden,hij heeft het altijd nog zo druk.De playstation moest wel mee,hij kan nog zo moe zijn,heerlijk spelletjes spelen maakt veel goed.Nog wel even naar de Spoke plas,het blijft mooi,de kattenpult moet wel mee,nee,hij heeft geen plannen om te zwemmen maar moet toch even onder water!
Hij rolt,tolt,draait en zwaait,ik lig op het randje van het bed.S,ochtends gaat hij meteen los op de computer,s,middags gaat hij zwemmen met Mike en Yoni.Hij wil een hamburger eten en tomatensoep en aardbeien. Morgen gaat hij weer zwemmen    of    niet.Ook wil hij morgen wel weer naar huis,hij heeft nog zoveel te doen en zijn vrienden verwachten hem thuis!

IK,ik heb van ze genoten,ze zijn zo verschillend. Ik heb genoten van de camping,de caravan,de kinderen.
Één kind tegelijk,ik krijg hun exclusieve liefde en aandacht.Met Stacy heb ik telefoon en sms contact, ze geniet van haar vrienden en ik geniet van haar. Zo kan ik het wel aan,ik hoef niet alles in de hand te hebben.

1 opmerking:

  1. Hey San,

    Ik vond het ook weer "ouderwets" gezellig!! En Tess: Het staat je echt prachtig!! Je bent een mooie meid!!

    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen