maandag 20 juni 2011

Weer verder.

'Als er "straks" meer goede dagen zijn dan gaat het beter",dat zei de bedrijfsarts,en eigenlijk monterde dat mij op. Er is dus hoop!! ooit,zal het beter gaan,ben ik weer Sandra (who the f*** is Sandra?).Soms heb ik best wel van die "goede"dagen,woensdag was er een,ik had alles in de hand,Tess goed weg in de taxi naar school,Stacy op weg in de bus,Dylan op de fiets gebracht,ALOHA!!! Een goede dag.Nu ik alles dan toch in de hand had kon ik ook wel even poetsen.Eigenlijk deed ik dat ook best wel goed,niet beginnen met het één vervolgens verder met het ander en dat zo,n zes keer, om dan rond te kijken en te denken........wat  doe ik eigenlijk??? Nee,ik deed het keurig,wassen,zuigen,was ophangen,nog wat onzinnige noodzakelijkheden,de honden uitlaten en toen was het weer tijd voor de kinderen om uit school te komen.Ik had zelfs brood in huis en ook nog beleg. Later in de middag bedacht ik ineens nog wel dat er ook nog avond eten moest komen,maar dat kon nog best geregeld worden dus als ik het niet had gezegd was het niemand op gevallen.
Alleen de rijst was ik vergeten maar dat kon Tom nog even mee nemen. Einde van de dag goed gehaald.
De volgende dag was ik wel vermoeid en ook ongeconcentreerd maar goed,je moet wat over hebben voor een goede dag. Stiekem vervloekte ik mezelf,stom mens,je bent toch geen 120!

Afgelopen weekend heb ik alles weer eens goed overdacht,waarom ben ik niet blij? en vermoeid,ongeconcentreerd,verdrietig ,depri?????  Buiten mijzelf om weet ik wel een paar dingen.
Stacy heeft van school een toezegging dat mits ze zelf een stage plek vind,hard werkt voor school en werkt aan haar beroepshouding (?????) ze versneld de opleiding kan doen en dan stage kan lopen op het kdv.
Dat is Stacy gelukt!!!!!! Helaas!!! HAHA,grapje van school,in een overleg is besloten dat ALLE leerlingen in het tweede jaar stage moeten lopen bij bejaarden!!!
Ik heb al meerdere keren geprobeerd verhaal te halen,helaas word er niet gereageerd op e mail of telefoon,moet ik het toch binnen kort met een blik benzine en een aansteker proberen!

Tess word op school elke week wel eens geslagen (wel zachtjes gelukkig) of geschopt,ook trekken aan het haar (hangt los) kan gebeuren,volgens Tess kunnen deze leerlingen daar niets aan doen,wel is het dan opvallend dat het bij Tess gebeurt en niet bij het meisje dat van zich af mept. Op mijn mail word wel keurig gereageerd,er zal op gelet worden (oh,DAT helpt!) We hebben al aan Tess voorgesteld om terug te slaan maar dat mag volgens Tess niet dan krijgt ze straf. Gelukkig hebben we binnen kort bespreking.

Met mn Dylan gaat het gelukkig wel goed,hij mag tegen zn concentratie probleem met zn mp4 speler op toetsen, cool!! En oh wat voelt ie een concentratie!!

Maar goed,dit is natuurlijk allemaal "bijzaak"er speelt wel degelijk iets meer.
Daarom gaat Tom een paar weekjes op "vakantie naar Amerika,hoe het daarna verder moet?
Daar ga ik een nachtje over slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten