zondag 8 januari 2012

Een druk weekend!! Gelukkig ging Tess zaterdag met Tom naar basketbal.
Ik wilde echt mijn schoolwerk afmaken,jeetje mineetje wat een werk!!
Het verhaal is nog te doen maar,pagina nummers toevoegen,UUUUURRREEEEN werk!!!!
Enne Inge,het was nog niet op de juiste volgorde,wanneer gaan we voor ogen controle???
Vanavond is het dan eindelijk GELUKT! twee consortium opdrachten klaar!
Toch nog een fijn einde van een niet helemaal (of helemaal niet)fijn weekend.Maar daar mag ik
niets over zeggen mijn oudste puber leest wel eens mee.
Vandaag was Tess thuis en ging Dylan naar Utrecht voor ijshockey.Dat is dan een,"hoe vermaak ik Tess dag", Lang leve koopzondag! Tess had nog sportschoenen nodig en ze had zelf nog geld voor een camera.
Hierna was ze zo moe dat ze eerst ging slapen,tsja was Tess nu een "stappende"puber dan kan je het moeten "bijslapen",begrijpen,Tess slaapt erg vaak "bij".Hiervoor gaan we dan ook naar de kinderarts maar dat volgt later.Gelukkig is het nog vroeg,ik wilde optijd naar bed want morgen gaat na 2 weken de wekker weer om half 7.

1 opmerking:

  1. He Sandra, wat kun je weer prachtig schrijven. Ik vind het altijd prachtig om je belevenissen te lezen. Soms moet ik er om lachen, huilen of frons mijn wenkbrauwen. Ik maak een diepe buiging voor jouw en je gezin..... En wat hebben we gisteravond weer gelachen zeg... heerlijk....wat een leuke avond. Dat houden we erin.En nog wiebelbenen gehad? Ikke niet. Heb maar een half glaasje gehad uit eindelijk...
    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen