dinsdag 3 januari 2012

Nieuwe dag

Gister en vandaag heb ik geprobeerd hard te werken aan mijn schoolse gebeuren,toch valt dat niet mee!
Dylan zat gister "gezellig"aan de computer naast mij,keurig met een koptelefoon zodat het geluid mij niet zou storen.Helaas heeft Dylan niet door dat hij slurpt tijdens het drinken,mee zingt met de muziek en verteld (met koptelefoon op) wat hij nog allemaal gaat doen en nodig heeft.Als zijn enthousiasme het hoogte punt bereikt zet hij de koptelefoon af en begint met praten,stom verbaasd als ik zijn verhaal hier en daar aanvul,ben jij paranormaal ofzo?? Nee,ik heb prima oren!!
Ook vandaag ben ik dapper (maar laat) van start gegaan,nu zat er een Tom naast mij,ook hij is niet geluidloos en dus kan ik niet echt geconsenteerd werken,maar daar kunnen zij niets aan doen!
Er staat het één en ander op papier,beter iets dan niets!!Misschien dan toch maar een paar maanden langer naar school. Als beloning voor het harde werken wilde mijn dochter graag met mij naar IKEA,eigenlijk wilde ze naar de KFC dus dat hebben we maar gedaan.
Morgen ga ik naar mn klasgenootje misschien dat zij mij op de rails krijgt,dan hoef ik alleen nog maar vooruit! Het is alweer veel te laat maar ik zal vast niet snel slapen,laat naar bed wordt al snel een slechte gewoonte.Hersenspinsels trouwens ook!! Zegt Tom vanmiddag terwijl hij op de computer kijkt,Rhodos heeft een aanbieding.Ik kreeg al een rilling maar vroeg toch,wat bedoel je?Rhodos,op travel bird,zei Tom,
wanneer? Kon ik nog met een piep uitbrengen,                            nou in de mei vakantie??
NEE!!! dat is mei N  vakantie!!!! Trouwens,verleden jaar had ik je nodig toen ging je niet,nu is de kans verkeken. Gatver,ik weet dat hij er ws niets aan kan doen maar ik kan daar niets mee!!!
Voor hem is het nu ook weer voorbij ws is hij nog opgelucht ook,hoeft hij niet met ons naar een land waar alles onvoorspelbaar is,en ik? Ik denk nog na,kan ik het hem aanrekenen? Enne,ik dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten