zondag 29 januari 2012

Trots!

Het weekend begon onheilspellend,druk dus!! Niet handig omdat er ook (nog weer) veel huiswerk op mij wacht (het springt mij bijna tegemoet) Tess ging naar ut&thus,ze had er zin in,dat is dus al een leuke binnen komer.Stacy ging naar de opendag van het Friesland college in Heerenveen,ik zou mee maar dat hoefde niet meer ze ging met een vriendin met de trein (joepie!) Dylan had een wedstrijd in Groningen op zaterdag en ik "moest"mee omdat ook Tom een wedstrijd moest coachen ( niet handig) Op vrijdag besloot Dylan dat hij met ijshockey vriend Josy mee wilde rijden (stoer) Op zaterdag heb ik Dylan naar Wolvega gebracht,zelf ben ik gezellig even koffie gaan halen bij Griet (zie ik die ook weer eens!) Vervolgens kon ik in alle rust even winkelen in Heerenveen (niet dat ik iets nodig had) Ik ben naar Groningen gereden om de wedstrijd te gaan zien en had mijzelf goed ingeprent GENIETEN!!!! Ik doe dingen die ik leuk vind en denk dan ondertussen wat ik allemaal niet heb gedaan (huishouden,school) Helaas was de wedstrijd flut maar ik heb genoten van de stoere praat van Dylan en vriend Elger die mee terug reed.Die dag was dus om (en.... niets gedaan!!)
Zondag begint meestal niet in tempo,ik ben s,ochtends niet zo snel (eerst koffie) Maar daarna!!!!!!!!!!!!
Bergen ( school) werk heb ik verzet,en Tom huishoudelijk,verschil moet er wezen.Vanmiddag heb ik eerst Tess opgehaald die een super leuk weekend had gehad,daarna gingen we naar de wedstrijd van Dylan die geweldig heeft gespeeld. Dus nu ben ik TROTS,op mijzelf en mijn super kids.VASTHOUDENDIEPOSITIEVITEIT.

1 opmerking: