zondag 1 januari 2012

01-01-2012

Dag 1 van 2012,om vier uur kwam Dylan binnen,ik houd van je mama!! Gossie,wat een leuke binnenkomer,wel erg vroeg,we lagen even na twee uur allemaal op bed.Hij ging weer terug naar bed en sliep ook weer.Tegen tien uur werd ik weer wakker,iedereen was nog in slaap.
Tussen elf en half twaalf zouden we bij mijn vader zijn en tegen kwart voor twaalf waren we er,alles op slot en dicht dus maar weer naar huis.Kwart over twaalf belde hij,hij had zich verslapen,wij weer in de auto,gelukkig is het maar 3 kilometer!Vanmiddag kwamen vrienden van vroeger,leuk dat je elkaar een jaar niet ziet (alleen op mijn moeder haar uitvaart) en je rustig weer uren bij kunt kletsen,dat is toch echt wat waard!De kerstboom ligt buiten de spullen op zolder,morgen begint het "gewone"leven weer.
Dat betekend schoolwerk!! Ik wil toch echt proberen deze week veel gedaan te krijgen zodat ik in ieder geval het idee weer heb "het"te gaan redden.Het voorwerk is gedaan,nu nog de uitvoering.
Tom brengt Tess naar de logeer boerderij,ze heeft er gelukkig zin in!Dylan zal nog wel enige uren zoet zijn met het opsteken van zijn laatste restanten vuurwerk,gelukkig heeft hij er alleen drie blaren aan over gehouden en heeft hij nog steeds tien vingers.
Nog 364 van dit soort dagen graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten