zondag 15 januari 2012

Stapelgek.

GRR,ik werk twee dagen,ga één dag naar school,heb dus vier "vrije"dagen en toch kom ik elke week een dag tekort! Ik kijk bijna nooit tv,de dag begint om half zeven (behalve in het weekend)en ik ga altijd te laat naar bed.Ik doe dus iets héél erg fout!!
Vandaag stond  ik om negen uur op,eerst even koffie,wasmachine en was vouwen,de computer op gestart want HUISWERK wacht.Ik zal niet uitweiden hoe en waarom maar na zo,n half uurtje kon ik wel ontploffen,
boos heb ik met deuren gegooid en ben met de honden op stap gegaan (krijgen die ook waar ze recht op hebben!) Na een wandeling van een uurtje ben ik opnieuw begonnen,Tess kwam beneden en sloot "gezellig"aan.Eerst dus maar de beloofde taart maken met Tess.Dylan moest vroeg eten,hij had een wedstrijd.Tess ging weer naar boven en snel heb ik mijn verslag af gemaakt.Met een kop koffie begonnen aan een grote opdracht,ik moet er voor eind Januari nog twee inleveren (en vier kleinere).
Verschrikt kijk ik op de klok,sh..!! Vier uur,ik heb Dylan beloofd naar de wedstrijd te komen dus hup snel in de auto opweg naar de ijshal.Om half zeven weer thuis en snel een gezonde maaltijd klaar maken (patat)
De taart hebben we maar als toetje genomen.Nu liggen onze lieverdjes in bed,en ik? Ik werk nog even aan mijn opdrachten voor school.Lastig dat morgen de wekker weer om half zeven afgaat.

1 opmerking:

  1. Hey grote kanjer!!!
    RESPECT hoor! Wat ben jij een doorzetter. Petje af!! En ik maar denken dat mijn dagen goed gevuld zijn... Ik ben voor het invoeren van ee n 10 daagse week en dan 5 dagen "werken" en 5 vrij!
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen