dinsdag 10 januari 2012

Toch oké.

De dag begon wat "zuur",gisteravond mijn "tover"pil vergeten,dom,heel dom.
Vooral omdat ik vanochtend begon met een gesprek op school bij Dylan.Niks indrukwekkend ofzo,maar ik wilde mijn onvrede uiten over de inzet van de rugzak van mijn zoon,het geld ligt gewoon op de plank,daar is het niet voor bedoelt.De directrice is een leuk gemotiveerd mens en ze beaamde mijn zorg, (lees boosheid)
gelukkig, want dan hoef ik niet uit mijn dak te gaan,over twee weken komt er een vervolg.
Nu kon ik mijn gif spuwen bij de jeugdzorg (gelukkig kon ik toch ergens uit mijn dak)keurig en beheerst heb ik mijn woordje gedaan,"ik weet wat jullie expertise is",en dat is??? vroeg de dame aan de telefoon,"mensen van het kastje naar de muur sturen!!!", echt helemaal beheerst kwam het uit mijn mond! (en das knap)
De dame bleef ook beheerst,heeft vast ervaring,ik zal u doorsturen naar de juiste persoon.HAHA,dat is de eerste drie keer niet gelukt! Het heeft een poosje geduurd maar uiteindelijk heb ik een afspraak,volgende week!!!! ik heb Tess haar school gemaild.de taxi gebeld,een laptop voor Dylan besteld en vergaderd!
Nu moest ik alleen nog mijn opdracht over voeding en geloof in Turkije op papier zetten (ik heb al een week Turkije stress) niet te geloven,het is gelukt!!! 23:11 uur! voor twaalf uur lig ik in bed!!!! bijzonder heel bijzonder! Vanavond zal ik mijn pil niet vergeten,ik durf niet op twee keer te gokken.Mijn dip zit nu op oog hoogte,morgen is ie vast weer gezakt!

1 opmerking:

  1. Dan is een toch nog een hele goede dag geworden...Succes op school en hoop dat het daar ook zo voortvarend gaat...anders moet je misschien eens met die pillenpot rond!Want volgens mij zijn er daar ook mensen die met een bord voor de kop lopen. Oja ik ken ook nog wel zo'n persoon. Een bord voor de kop, eigenzinnig en geen hart en alleen zelfbelang en hij lijkt op bokito. Nee niet mijn man hoor!De naam begint met een R. Ik lach er maar om en vindt het prima als hij een streep onder de 'vriendschap'heeft gezet.De 'liefde' bij mij was al lang over.( Als die er al was!!!) Maar mijn man keek een beetje zuur...Hahaha..lekker rustig zo !

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen