donderdag 26 januari 2012

Schandalig maar HEERLIJK!


dinsdag belde Dylan zijn juf,hij was ziek,hoofdpijn,ze vond hem ook wat warm.Woensdag avond haalde ik Tess op,ze was ook wat ziek,ze had trouwens wel een onbekende ziekte.Ik voelde mij op woensdag avond wel wat onzeker,hoe "ziek"is ziek?Wanneer houd je je kind thuis? Als iemand mij dat zou vragen zou ik zeggen......doe wat je hart zegt!! Gelukkig belde mijn vader,toen ik hem mijn dilemma voorlegde zei hij,"wat maak je je druk".Donderdag ochtend was dus heel comfortabel!Om tien uur kwam Tess bij mij liggen,heerlijk zo,n vakantie gevoel!Ik moest nog wel even naar school,Dylan naar het huiswerk instituut,Tess naar de vodafone winkel en Stacy naar medicijn controle,maar dat kan dan ook allemaal op zo,n oh wij zijn ziek dag! Morgen zijn we dus ook nog maar "ziek"het is tenslotte al vrijdag!SCHANDALIG!!!! maar HEERLIJK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten