zaterdag 31 december 2011

2012

Meestal kijk je terug op het afgelopen jaar,ik kijk liever vooruit naar het nieuwe jaar.
2011 was het jaar waarin ik mijn moeder verloor,ik was depressief,en ontdekte dat ik nog wel het kind van mn vader ben maar niet meer kind.Mijn vader is mijn praatmaat,hij is een verstandige rustige maar moeilijk te doorgronden man,hij verteld over vroeger,over zijn jeugd,mooie maar ook trieste verhalen,ik voel mij verbonden met hem,ik voel ook zijn pijn.Hij geeft mij wijsheid,een luisterend oor zonder oordeel.Hij is mijn vader en ik houd van hem.
Voor 2012 heb ik maar één wens,laat mijn gezin,familie,vrienden om ons heen gezond blijven.We zijn allemaal nog relatief jong,dat moet toch niet teveel gevraagd zijn?
We leven het leven zoals het ons wordt gegeven,dag na dag,genietend van de rijkdom en liefde om ons heen.!!

2 opmerkingen:

  1. veel knuffels voor jou en je gezinnetje voor 2012!! we gaan ervoor om er een spetterend jaar van te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey kanjer!!

    Vind ik ook, niet omkijken, maar vooruit... Want als je omkijkt lig je zo op je snuit!!
    Ik hoop dat het een mooi jaar voor jou wordt. Het is je zo gegund!! In ieder geval wens ik je het allerbeste!!!!! Want ddat alleen is goed genoeg voor jou! Lieve San maak er iets moois van!!
    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen