donderdag 1 december 2011

Sinterklaas??!!

Sinterklaas bestaat! Maar niet echt! Hoe oud is Sinterklaas?? Heel oud,wel 485,nah,dat kan toch niet??
Niemand word zó oud! trouwens hij was er al in 1800 nog iets of zo.
Kijk hij is ook overal tegelijk en dat is ON mogelijk! Nee,maar dat is dan een hulp Sinterklaas,er is maar één
echt! Welke is er dan echt echt? Nou die met de echte meiter en baard.Tuurlijk.
Trouwens,weet je wel dat ik bij Sinterklaas in het boek sta?? Kijk,hier meld je je aan,dan komt Sint ervoor,die verteld een verhaal en kijk,daar sta ik,in zijn boek! Ja,maar je meld je toch eerst aan?
Tuurlijk,anders weet Sint niet dat ik aangemeld ben! Dan zet hij je dus snel in zijn boek!!! Ja,dan sta ik er toch in? Sinterklaas bestaat dus echt niet!! Wel,ik heb hem zelf gezien,in Minnertsga.
Hij bestaat niet maar als je hem ziet is hij er wel! Lieve Tess,je broer vind je een raar geval maar ik denk dat jij de slimste bent!!

1 opmerking:

  1. Hahahahaaaa!! Prachtig verhaal. Ja en ik denk ook dat Tess de slimste is! Hij bestaat, of toch niet..... That's the question! Doe 'm in ieder geval de groeten!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen