vrijdag 23 december 2011

Uitgeblust!

Een zware week,veel veel veel! Gewoon van alles teveel (behalve geld dan)
Het voelt als constant achter de feiten aan lopen,heel lastig en vervelend.
Mijn vermoeidheid heeft dan zn weerslag op Tess,niet uit bed te krijgen,boos en verdrietig,en ik kan haar wel wat aan doen,Tess maakt dan grom geluiden,mega irritant,het schuld gevoel blijft niet uit en dan is de cirkel rond.Morgen blijven de kids lekker thuis zodat we enigszins verantwoord op vakantie gaan.Helaas zijn er nog steeds mensen die niet snappen hoe het werkt,Dylan zijn juf wist even tegen hem te vermelden dat hij ongeoorloofd vrij nam!!! Jammer dat ze niet de moeite neemt dat tegen zijn vader te zeggen op het moment dat die hem afmeld.Morgen zal ik mijn zoon even officieel afmelden!!!
De honden gaan naar het pension,mijn vader laat ik achter,jammer,ik had hem graag mee genomen maar hij wil zelf niet.Nee,ik voel mij niet schuldig,wel een beetje verdrietig.
Ik heb er zin in,de boot van drie uur,op naar TEXEL!
Voor iedereen fijne feestdagen!!!  Geniet van wat je hebt!!!!
Mam,ook voor jou een dikke knuffel waar je ook bent!

1 opmerking:

  1. Hey Lieverd!

    Sterkte morgen! Prachtige verhalen heb je weer geschreven.... de spanning spat er af en toe van af! Wel lastig dat je je af en toe zo moet manoeuvreren tussen "iedereen". Maar geniet vooral!!
    Heel veel sterkte morgen, dat zal een lastige worden... Dikke kus!!

    BeantwoordenVerwijderen