woensdag 28 december 2011

Crematie

En dan gaan we weer! Morgen gaan we naar de afscheidsdienst van Oom Andre.
Een bijzondere man.
We gaan met z,n drieen,m,n vader,Stacy en ik,de drie musketiers.Voor Tess is het teveel,ze heeft van hem gedroomd,hij zei tegen haar,doe maar een bloem,lieve brave Tess,we hebben vanmiddag een roos gehaald.
Dylan wilde ook een roos meegeven,ik ben er in gedachten bij,zei Dylan.
Stacy wil natuurlijk mee,oom Andre was haar lievelings oom,lief en grappig.Ik ga natuurlijk,voor oom Andre maar ook voor tante Marianne,de lieverd,en ook voor mijn vader.
Vanavond was ik nog bij mijn vader,samen kunnen we goed herinneringen ophalen,lieve oom Andre,lieve tante Marianne wat hadden we jullie deze vakantie gegunt,het leven heeft vreemde wendingen en wij?
Wij volgen het leven zoals het ons gegeven wordt en koesteren herrinneringen.

1 opmerking:

  1. met oud en nieuw hebben wij een mega grote, roze vuurpijl om alle ellende van het afgelopen jaar de lucht in te knallen... Ook voor jullie wensen wij een "gezelliger", rustiger en mooier 2012...!!
    dikke knuffel, en we hebben aan jullie gedacht vandaag... tûtsje...

    BeantwoordenVerwijderen