donderdag 8 december 2011

Sprakeloos

Vandaag ben ik even sprakeloos,dat ben ik niet zo vaak,dus mensen om mij heen,GENIET VAN HET MOMENT!!! Ik ben steeds al aan het denken of het een reden heeft.
Ik denk misschien de storm,telkens als er iets in mij opkomt duurt dat maar even dan denk ik,wat dacht ik ook alweer?? Je kent het vast,ik zit achter de laptop en bedenk dat ik koffie ga maken,terwijl ik naar de keuken loop zie ik dat de wasmachine nog aanmoet,ik doe de was erin maar bedenk dan dat er boven ook nog was ligt,boven gekomen bedenk ik dat ik nog tanden moet poetsen,helaas is er geen tandpasta in de badkamer,terwijl ik de voorraad kast open zie ik de stofzuiger,o,je,ik zou Tess haar kamer zuigen,ik zet de stofzuiger klaar en breng even snel het aval naar beneden,buiten staan mijn nieuwe plantjes in een pot zonder modder,de modder staat in de schuur en terwijl ik modder zoek zie ik vogel voer,ik vul het schaaltje en loop weer naar binnen omdat ik een sms je krijg,ik kijk op mijn telefoon,per ongeluk stuur ik een leeg berichtje terug,wat zou ik ook alweer doen? Oh,ja koffie,terwijl het water kookt kijk ik op de klok,verhip wat is het al laat,ik pak mijn tas en sleutels en stap snel in de auto.Het mag een wonder heten dat ik weer thuis gekomen ben!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten