maandag 12 december 2011

Bedrijfsarts

Vandaag ben ik bij de bedrijfsarts geweest,zijn standaard opening is altijd,"hoe ging het de afgelopen tijd?".
Mijn standaard antwoord,"nou best wel eigenlijk". En dan begint de conversatie.
Het is een prima man,hij luistert,knikt en vervolgens geeft hij advies,ik luister,knik,we geven elkaar een hand en over een paar weken mag ik weer komen.Vandaag heb ik afgesproken dat ik per één januari twee dagen ga werken en wel op maandag en donderdag,ik heb er zin in.Morgen nog overleg met mijn baas,ik weet niet of hij wel zo blij is maar dat ligt hem niet aan mij! Ik heb nog hééél veel vakantie uren,tsja,wat daar mee moet? Ach,ik heb maar besloten om me niet gek te laten maken,of eigenlijk,ik ben al gek dat scheelt!

2 opmerkingen:

  1. GIRL-POWER!!!!
    Ik heb me ook niet gek laten maken :-)
    we komen er wel hoor!!!!

    tûtsje van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha je blijft een bijzonder mens...Je staat bij mijn favorieten....Ik hou wel van gekke mensen....

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen