dinsdag 27 december 2011

Garnaal


Op tweede kerstdag gingen we uit eten,in een strand paviljoen.We waren er zondag al even geweest,niets onverwacht.Tess had de bitterballen geproefd dat zou haar kerstmaal worden,ik had mij erop voor bereid,als het maar gezellig zou zijn.De plekken aan tafel goed verdeeld.Een rondje drinken en van het huis heerlijke hapjes en stokbrood.Garnalen,vlees,tomaatjes en pannenkoek met zalm,voor ieder wat wils,
Stacy bedacht ineens een garnaal te willen proeven,helaas OP.Dylan uit zijn dak,asociaal,je hoort te vragen of iemand anders ook iets wil!De maaltijd ging door,Dylan een geliefde hamburger,Tess patat en bitterballen,ik saté,Tom en Stacy spareribs,alles zag er heerlijk uit en smaakte ook zo.Ik genoot!
Opeens viel het mij op dat Tom wel erg gefocust was op de mevrouw achter de bar,hij deed "even"niet meer mee.Dat geeft niet want gelukkig ben ik niet jaloers.Na ijs,koffie,fristi en slagroom waren we tonnetje rond,volgens Stacy hadden we ook ons record "restaurant zitten" verbeterd,lachend verlieten we de "toko"zoals Tess het benoemd,Tom leek een beetje slaperig,in de auto ontdekte ik waarom,het gezeik,over een GARNAAL! Oeps dat woord had hij beter niet kunnen noemen want daar ging Dylan weer los over sociaal,vragen etc,Stacy valt natuurlijk bij.Gossie wat kan een garnaal dwars zitten.Gelukkig hebben we dan Tess,"ach,Stacy,je lust helemaal geen garnaal!".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten