zondag 18 december 2011

Donderdag was vreselijk! De wekker ging,mijn ogen bleven dicht,gelukkig kan ik met mijn ogen dicht het knopje van de wekker vinden,twee,drie,vier keer,dan ben ik ondertussen twaalf minuten te laat.
Vaag hoorde ik de deur,Tom ging naar zijn werk,hij was op tijd,verder lag ons gezin nog op één oor (of zoals ik op de rug) even heb ik nog overwogen om gewoon mijn wekker uit te zetten,soms verslaapt een mens zich gewoon.Helaas,ik weet dat de taxi chauffeur dan aanbelt,als iedereen wakker is dan is dat het niet waard.Toch maar één voor één mn ogen open getrokken! Ook Tess had er geen zin in,dan begint de dag wel heel slecht! Uiteindelijk ben ik de dag door gekomen maar ik weet niet meer hoe.
Vrijdag was wel weer iets beter,Tess had lichtjes feest op de boerderij,ze wilde er niet heen jammer.
Mn oudste puber ging stappen,ook leuk. Of ik haar "even"op wilde halen,dat heb ik "even"gedaan,om twee uur,joggingbroek en crocks aan!Eigenlijk vind ik dat een taak voor vaders,zingt Marco daar niet een liedje over? Helaas gaat dat niet op voor alleen staande moeders! Vandaag dacht ik dus uit te moeten slapen,en jawel hoor,half negen!!! Ik zou snel bezig met school,eerst even,zuigen,dweilen,koffie,wasmachine,droger,was vouwen,kerstboom opzetten,optuigen,etc etc,is het vanmiddag toch nog gelukt en ik ben aardig opgeschoten.Ik ga voor morgen weer zo,n dag,alles wat ik voor ben kan ik de rest van de week weer loslaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten