zondag 4 december 2011

toteldebotel.

Gek word ik van mijzelf! Tess was dit weekend naar ut&thus,haar tweede huis en ik zou dus even flink uitpakken op mijn school spul.In de afgelopen twee weken had ik geen fluit uitgevoerd,wel lekker maar zeker niet handig!Zaterdag ochtend ben ik direct los gegaan,school,was,Dylan halen van ijshockey,school,flipperdeflip,ik raakte steeds meer op dreef.Heel laat ging ik op bed want mijn hoofd sloeg op hol,best lastig om mijzelf dan bij te houden.Vandaag ging ik gewoon verder en hoe meer ik gedaan krijg hoe meer ik bedenk.Vanavond hebben we gezellig met zijn allen gesteengrild (steen gegrild,vlees gegrild op de steen van de gril) nou het was lekker EN gezellig! De keuken is schoon,vaatwasser geleegd,was schoon en gevouwen (sorry mam,niet gestreken) en ik heb vier verslagen klaar voor school.Nu ben ik dus mega druk,dat zal wel een halve nacht stuiteren worden.
Morgen geen Sinterklaas!! HEERLIJK!!! We gaan bij mijn vader hutspot eten,hij kookt! Verleden jaar had ik veel stress van het Sinterklaas gebeuren.Ik had mij erop ingesteld het speciaal te maken,wetende dat het mijn moeder haar laatste keer zou zijn,toen wilde mijn moeder helemaal niets en vierden wij dus niet net als altijd met mijn ouders Sinterklaas.Nu is het "gewoon"klaar,een stuk rustiger en gezelliger.
Morgen mag ik weer naar Moleman,expertise centrum voor mensen met een DIP,ben benieuwd of ik ook een chocolade letter krijg!

1 opmerking: