maandag 26 december 2011

TEXEL

Texel,het is hier genieten! Twee chalets is een goede zet! De internet verbinding is hier zeer zwak,je betaald dik maar hebt niets! Vaker geen dan wel verbinding,dat is vast ook het idee van Texel.
Gister zijn we naar het strand geweest,ik heb erg leuke foto,s maar het uploaden lukt niet.S,middags zijn we naar Alvin en de chipmunks geweest,Tess haar idee,het was een leuke film,vervolgens nog steengrillen,gezellig,de zwerfkatten hier hebben hun aandeel ook gekregen.
Het slapen gaat prima,Tess ligt bij mij,lekker veilig en vertrouwd.Met Dylan en mij gaat het niet zo geweldig,hij is boos,ik weet niet wat ik eraan doen kan en ga hem dus eenvoudig maar wat uit de weg,ervan uit gaande dat het weer over gaat.Straks gaan we uit eten,de tafel plaatsen zijn al verdeeld,Tess niet naast Dylan en nog belangrijker niet tegenover elkaar,Stacy niet tegen over Dylan,ik dicht bij Dylan maar niet naast hem (tegen over dus)Tom en Stacy niet naast of tegenover elkaar.Het lijkt wel een examen vraagstuk,wie zitten er dus naast elkaar?? Zelf ben ik heerlijk uitgerust,ik heb een gaafzacht vest gekocht en nog één thuis,deze was ik vergeten in te pakken en dus mee te nemen,voor mij dus geen kerst kado,haha,echt wel MUTS! Het lijkt hier niet op kerst,alleen de goede dingen,lekker eten!!! Ik denk dat we dit volgend jaar weer doen! Misschien lukt het dit stukje te plaatsen op de site,zo niet,morgen nieuwe kansen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten