dinsdag 6 december 2011

Hard werken loont!

Ik heb HEEEEL hard gewerkt om weer "bij"te zijn met school,en het is gelukt!!!
Ik vier opdrachten om morgen in te leveren,daar word ik heel blij van!!
Verder waren de bloed uitslagen van Dylan goed,gelukkig,toch is hij aardig van slag,hoofdpijn,moe,zeer lijf,
dat is weer balen maar het is voor hem dan ook een spannende tijd,VUURWERK!Hij kan bijna nergens anders over praten en denken.Tesske is weer naar ut&thus,vanochtend gingen we naar accare Tess werd opnieuw getest,Antartica ligt in America,December is de langste dag,een jaar heeft 365 dagen,gossie Wat een vragen???????? Daarna was Tess moe maar na een paar uurtjes slaap ging ze met Andre naar de Gamma en hapjes proeven bij een grote inkoop plek (wie de naam weet mag het zeggen) De uitslag van haar longfunctie onderzoek was nog niet bekend.Ondertussen hoef ik ook niet meer terug naar Molemann voor depressieven,ik was een boven gemiddelde "nutcase"dus met mij konden ze niets,gelukkig was het gevoel wederzijds.We rommelen weer lekker verder.

1 opmerking:

  1. Hahaha, heerlijk toch om een bovengemiddelde nutcase te zijn! Geniet ervan! En ik ben trots op je dat je al je huiswerk weer klaar hebt. Veel plezier morgen!!

    Dikke kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen