dinsdag 29 november 2011

Vandaag ben ik jarig!

Vanmorgen voelde ik het meteen,verdriet! Ik ben jarig,dan hoor je blij te zijn!!
Nadat ik Dylan naar school had gebracht ben ik even bij Dennis en mijn Moeder geweest,het grafsteentje was "netjes"gemaakt,weg was de roos en vergeet me nietjes,dat is niet erg,Tess wil graag een iniminie kerst boompje brengen en dat gaan we volgende week doen.
Ik heb lekkere vlaaien gehaald bij de Hema want natuurlijk was ik door tijd gebrek vergeten taart te bestellen.Om half tien kwamen de buurvrouwen koffie drinken,ik werd lekker verwend en het gevoel knapte snel op! Tess moest naar de longfunctie test,deze is gelukt,nu wachten op de uitslag.
We hebben nog even Sinterklaas cadeautjes gehaald voor op school.Vervolgens kwam de volgende visite,het was een gezellige dag.Tess werd nog op gehaald door janny
Nu ben ik toch weer verdrietig,mijn eerste verjaardag zonder mijn moeder.Ik troost mijzelf door te denken,verleden jaar was ze er nog maar toch ook niet.Het helpt niets ik ben gewoon verdrietig.
Ik denk dat ik er maar aan toe geef,eigenlijk heb ik ook geen keuze,mijn emoties leiden een eigen leven.
Morgen weer naar school,nu ga ik verdrietig zijn om mijn moeder die ik mis en gelukkig omdat ik jarig ben en veel lieve mensen die aan mij denken!

2 opmerkingen:

  1. Lieve sandra, je verdriet weg nemen kan ik niet. En het is soms goed dat je emoties er even uit komen. Maar je bij staan als vriendin kan ik zeker en zal ik nog heel lang doen. Met veel plezier kan ik wel zeggen.Je moeder kijkt trots naar beneden en proost op je. Ik weet het zeker!

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, ze was er wel bij hoor! Alleen niet tastbaar, maar jij hebt haar toch gevoeld. En verdrietig zijn is niet erg, zolang het niet blijft hangen. Af en toe een potje janken lucht op! (Althans bij mij wel...) Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gedacht ondanks het gemis.
    Liefs Griet

    BeantwoordenVerwijderen