vrijdag 11 november 2011

Sinterklaas,kerst & Sterretjes.

Pittig dagke!! Vanochtend even naar het werk,ik moet uren maken voor stage,omdat ik deels het foto project van collega Juul over ga nemen gingen we "even"over al de ins en outs.Lastig hoor op zo,n werk computer en ook zeer tijdrovend.Vervolgen zou ik met mijn vader naar de camping,de geiser moest nog verwijderd worden en anti vries in de water gaten.Mn vader belde,niet met de vraag waar ik bleef maar of ik wist dat mijn zoon huilend bij school stond,POTVER!!!! Zijn grote zus zou met hem met de bus naar huis,helaas,ze had gesprek en niet even gebeld (hij kon toch wel even wachten???) Als een speer dus naar school,de bus is voorlopig van de baan.Het eerste uur was al verloren,toen naar de camping,natuurlijk wel eerst even kibbeling eten,je kunt jezelf tenslotte niet alles ontzeggen.Daarna  weer terug want Tess moet naar de logeer boerderij.Ondertussen even met Pa overleggen,Sinterklaas waren we al over uit,we gaan uit eten,Kerst,ander verhaal,mijn gehuurde huisje is geen optie,NEE,hij gaat niet mee,NEE,hij "viert géén Kerst,NEE,als we thuis blijven komt hij toch ook niet! Goed,die klap was raak!! Ook was ik boos,ik hoef toch niet overal de prijs voor te betalen?? Ik was verdrietig en opstandig,wij gaan WEL!!! PUNT! Ieder heeft recht op zijn eigen keuze,mijn verdriet en gemis is óók enorm!Succes!!
Thuis snel Tess haar koffer in gepakt,gelukkig was ze er klaar voor,relaxed.Op mijn verhaal dat Pake met kerst niet mee zou gaan vroeg Dylan,"mama,moest je huilen?" Lieve dappere stoere vent,ik hou zoveel van je!! Wat ben je slim en gevoelig.Ja,ik moest huilen.Snel op weg om Tess naar de boerderij te brengen,op de terugweg naar de ijshal om Dylan weer op te halen.Ik had nog tijd voor snert,lekker! Ondertussen zie ik sterretjes maar daar wil ik nog even niet aan denken want na de verjaardag van Dylan,donderdag,begint hij er mee,vuurwerk!!!

1 opmerking:

  1. Lieve San!

    Dapper hoor! En je hebt groot gelijk, ieder voelt en verwerkt het op zijn eigen manier. Ik begrijp dus dat je lekker een paar daagjes weggaat met de Kerst. Geniet ervan!
    Hey bikkel, suc6 met je toetsen!! Geef ze van Jetje!!

    Liefs Griet

    BeantwoordenVerwijderen