zondag 13 november 2011

Stoer,pijnlijk,en toch oké.

Gister was een leuke dag,Dylan scoorde zijn eerste ijshockey doelpunt!! Natuurlijk is dat als moeder ook leuk,MIJN ZOON!!  Maar ik vond het zo mooi voor hem,hij heeft het moeilijk,zijn lijf wil niet wat hij wil,hij gaat halve dagen naar school (niet dat hij dat erg vind) hij heeft pijntjes is schor en moe.Maar ijshockey dat is zijn passie,thuis oefent hij met schieten tegen een doos (daar ben ik niet blij mee,in mijn kamer) het loont!!!
Pake en Inge waren erbij,Pake belde vanavond nog en vertelde hoe hij het had ervaren,hij is zo trots op zijn kleinzoon! (dat zegt hij niet maar hoor ik).Vandaag begon lekker,ik had Tom aan het poetswerk boven en ik deed beneden,tegen twaalf uur had ik het zweet los en genoeg van het poetsen,lekker aan de soep was mijn gedachte (soep met mega ballen door Dylan gemaakt) De soep ging waar ik het niet wilde hebben,de ballen vlogen in het rond en ik zat met rode benen en buik.Vervolgens stoote ik keihard mijn hoofd tegen een kastje wat er al tien jaar hangt.Ik denk dat je dan terug naar bed moet om verder risico te vermijden,helaas was dat niet mogelijk,Tess moest nog van de boerderij.Als een wonder zijn we heelhuids terug gekomen!!!
Nog even een leuke,Mijn moeder heeft ooit hun antwoord apparaat ingesproken,we hebben dat erop gelaten omdat mijn vader,de kinderen en ik genieten van het horen van haar stem.Door werkzaam heden van upc was alles verloren.De vriendin van mijn moeder heeft vervolgens opnieuw ingesproken,ik heb het gehoord toen ik belde,MAAR vanavond was mijn moeder "online"!!!! Wie houd wie voor de gek???
Echt leuk!!!!

1 opmerking:

  1. is het stukje weer terug?? OH wat fijn zeg...
    Je moeder heeft nog de regie in handen :-)
    Stoere Dylan met zijn doelpunt (heet dat ook zo bij ijshockey), en als je es soep wilt eten zonder dat het beland daar waar je niet wilt dat het beland, hier op de lautastins hebben we ook lekkere soep hoor!!!!

    knuffel voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen