donderdag 17 november 2011

360

Gister was een drukke hecktische dag,Dylan vierde zijn verjaardag maar eerst moest iedereen,ik dus ook naar school.Op weg naar school was ik alweer met mn gedachten héél ergens anders,vraag niet waar want zelfs dat weet ik niet meer,de consequentie was dat ik bijna op mijn voorganger knalde,ik moest zo hard remmen dat mijn hersenen bijna uit mijn neusgaten kwamen! Wel was ik direct weer bij de "les".
Het is vertraagde week op school,dat betekend een week van toetsen en afronden.Na de reken toets ging ik naar huis. (ik denk,ga ervan uit dat ik het nivo gehaald heb) Daar kon het feest beginnen!!
Helaas kan ik niet zo snel switchen,de turbo stond nog aan en het gevolg was dat ik met niemand heb gepraat en alleen maar rond gerend (ws zinloos) Dylan heeft genoten,het was zijn verjaardag,dus dat was mooi! Vandaag had ik mondeling engels,het was geweldig! mijn grootste zorg was mijn Amerikaanse accent maar de lerares vond het prachtig en ik heb het nivo ruim gehaald.Ik heb Dylan die deze week nog halve dagen naar school gaat opgehaald en we zijn naar game mania gegaan,hij moest tenslotte wel direct zijn verjaardag centjes uitgeven!! Dat is gelukt!! Een heerlijke rustige middag wachtte op mij en deze heb ik benut!! Ik heb niets gedaan en dat is héél knap en ik ben er trots op.Mijn vader kwam en we hebben lekker pizza gegeten,Dylan zijn verjaardag maal.Nu ligt iedereen op bed en geniet ik even na van deze dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten