dinsdag 1 november 2011

Klojo

Kan het zijn dat er binnen een gezin één de socio genen krijgt en de ander de klojo genen?
Ik denk dat het de waarheid is,ik weet het zeker.
Mijn broer heeft de meest bijzondere vriendin die er bestaat,deze meid verdient een lintje!
Altijd klaar staan voor iemand met hersenletsel,die zijn eigen leven leeft,hem halen en brengen,met hem praten en steunen,lief,positief,mijn broer komt als het hem zint en gaat weer als hij dat wil.
Zij reist voor hem honderdenden kilometers,ze werkt zich een slag in de rondte.
Nu heeft ze hem nodig,en hij,hij geeft niet thuis,zoveel te doen.Hij verdiend een klap met een honkbal knuppel.Hij heeft geen idee van het verdriet wat hij zaait,niet alleen bij zijn vriendin maar ook bij zijn vader.
En ik wil het naast mij neer leggen,ik wil zijn vriendin steunen EN mijn vadertje.Wat een maffe wereld,met maffe mensen,heel veel leuke lieve bijzondere maar ook mensen die niet weten OF niet willen weten.
Excuses kunnen we altijd wel verzinnen,ik denk dat je dat niet altijd moet willen.
Ik wil alleen (heel luid) zeggen PETER HAAL JE KOP UIT HET ZAND!!!!!!! Maar of hij het hoort???

2 opmerkingen: