woensdag 2 november 2011

Prima dagje.

Wat is het snel weer laat! Een prima dag vandaag,ik had mijn presentatie op school,ik zag er niet tegen op maar hoopte op het uitblijven van hoestbuien en dat mijn stem wat in het gareel zou blijven,nou dat is gelukt!
Inge had de powerpoint drie keer op mijn stickje gezet en mijn lieve klasgenootjes hebben geholpen met het opstarten,HAHA,het was helemaal geweldig! Tesske is weer thuis,ze had het leuk gehad,dat is fijn.
Mijn dappere vader heeft spijkers met koppen geslagen,hij heeft mn broer gebeld en gezegd wat hij vond,goed voor hem!! Nu komt het goed,in zoverre dat Peter naar Marlis gaat,we blijven positief!
Nu ga ik slapen,ik ken weer een familie geheim,mn vader blijft me verbazen,dit is er één met een lach.

1 opmerking:

  1. Goed zo! Eindelijk een dag positief afgesloten..En fijn dat Tess het leuk heeft gehad. Misschien een zorg minder???

    BeantwoordenVerwijderen