dinsdag 8 november 2011

Vandaag waren Tess en Dylan thuis,Tess haar longfunctie test ging niet door,je kunt een autist dan dus niet meer naar school sturen,hoe onduidelijk kan men zijn? Dylan zijn lijf deed niet meer wat hij wilde,wilde hij vooruit dan gingen er één been mee maar de andere niet,ook zag de wereld niet meer helemaal of eigenlijk,hij zag alles dubbel.Dan kun je dus niet naar school want dan heb je ook dubbel werk!
S,ochtends vind ik dat wel genieten omdat ik dus ook niet vroeg op hoef.Tegen tienen was Tess wakker,ze wilde nog graag naar de stad en omdat ik toch ook nog van alles moest gingen we dat maar doen.Nou duurde het wel even voordat Tess gedoucht,poetst en gekleed is maar even na elven konden we los.Ook dit was allemaal nog gelukt.Hierna werd mijn geduld snel minder maar daar kunnen die kinderen natuurlijk niets aan doen. Tess ging om drie uur naar Ut&Thus,het logeerhuis,ook dit ging niet zonder slag of stoot,gelukkig is het weer gelukt.Snel nog een paar uurtjes bikkelen op mijn huiswerk,volgende week toetsen en toetsen enzo!
Ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt.
Ik moet nu maar naar bed anders wil mijn lijf ook niet meer,zie ik alles dubbel en moet voor de longfunktie test,maar daar heb ik geen tijd voor!!

1 opmerking: