dinsdag 15 november 2011

Alles in de hand

Dat heb ik dus niet,niks niet in de hand,daar is niks mee aan de hand maar dat vind ik juist heeel erg lastig.
Van het niet in de hand hebben krijg ik onrust.Ik weet heus wel dat het eigenlijk niets uitmaakt,maar toch.
Het is november,donderdag is Dylan jarig,morgen gaan we het vieren dus moet er....taart besteld worden,mensen uitgenodigd,cadeautjes gekocht,versieren,boodschappen,hapjes en drankjes etc etc etc,
Tess moest voor de longfunctie test die niet doorging,ik ben bezig met de ouderavond op het werk,toetsweek op school en ik leg de lat te hoog (heel heel dom!) Want ik weet best dat het allemaal goed komt,kadootjes liggen klaar,Dylan heeft versierd,taart is besteld,betaald en  word opgehaald door Inge,Stacy is op tijd thuis en maakt hapjes met Anja,ik ga naar de rekentoets naar huis,voor de ouderavond is bijna alles geregeld en we eten gewoon patat en pizza,hoe moeilijk kan het zijn??????
Als alles (bijna alles) achter de rug is ga ik mijn school carriere weer oppakken,ik ben nog steeds op schema,dus eigenlijk ben ik gewoon een muts. (die kun je met dit weer wel gebruiken)
Heb ik het dan toch in de hand??

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb je alles in de hand en als iedereen en alles mee werkt heeft Sandra aan het eind van het jaar gewoon haar diploma....Wie is nou de muts......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je het prima in de hand. Je bent een topper en een duizendpoot!! Dan heb je het toch in ieder geval wel in 1 hand haha!
    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen