zondag 20 november 2011

We houden vol!

Al vanaf eeuwig,(nou ja sinds we kinderen hebben) denk bij een goede periode vasthouden! Nu onderhand (17 jaar later) weet ik dat het zo niet werkt.Nu denk ik dus genieten!
En dat doe ik dus maar.Een prima weekend,Stacy past op een huis (heerlijk,huizen zeuren niet) Tess ging op zaterdag naar ut&thus,Sinterklaas kwam aan (en nu geloofd Tess dus weer)en ze had haar playmobiel huis mee,ze heeft een geweldige dag gehad en dat is ook logisch want daar heeft ze vriendinnen,deze meiden zijn van dezelfde "soort"en snappen elkaar zonder woorden.S,avonds heb ik haar naar het zwembad gebracht waar ze gingen zwemmen met soort genoten.(als wij zwemmen zit Tess in een handdoek gewikkeld op de kant) Dylan heeft ondertussen geƫxperimenteerd met bakpoeder en azijn,onze oprit is nu dus wit.De buurman kwam klagen over geluidsoverlast,onze slimmerd heeft even gekeken in het wetboek en hij heeft geen probleem,hij overschrijd namelijk de toegestane decibellen niet en maakt geen lawaai na tien uur!Wat een genot zo,n kind!En ik? Ik weet niet zo goed meer wat ik gedaan heb,beetje poetsen,naar de stad,leuk gezellig plezier hebben bij vrienden/collega,s van vroeger,naar Dylan zijn ijshockey wedstrijd en een beetje dingen voor school doen,niets mis mee dus.Eigenlijk wil mijn ikkje nu zeggen,vasthouden!maar dat probeer ik heel ver weg te stoppen,dus voor nu denk ik,GENIETEN!!!!

1 opmerking:

  1. En nog 4 nachten ...dan gaan we ook genieten! Op naar Keulen!!!! Yes Yes...lekker eten en kijken en verder niks!!!!2 mutsen op stap!

    BeantwoordenVerwijderen