zaterdag 5 november 2011

Lesvos

Wat was het dal weer diep,en toch klom ik ook zó weer omhoog.Ik zou nieuwe "pillen"bestellen,opzoek naar het doosje ontdekte ik dat er nog waren,dus maar snel weer begonnen.En alles veranderde!!
Vrijdag kreeg ik de foto,s van mijn moeder haar computer,al dagen ben ik ze aan het bekijken,ik geniet er echt van! Mooie herinneringen!
Vandaag ging ik met mn vader naar Tante Marian,ze was jarig,een goede dag,fijne mensen,het is ook fijn om met mijn vader onderweg te zijn,wij hoeven niet te praten.
Vanavond gingen Stacy en ik naar Aller Heiligen,het was zo bijzonder!! Prachtig verlicht,mooie muziek,tranen,herinneringen,gedachten,fijn om met Stacy te delen.Mam,we missen je zo,maar wat zijn we dankbaar dat jij in ons leven was!!
Bij de foto,s van Lesvos zag ik iets wat ik met verbazing bekeek,mijn moeder heeft mij tijdens haar ziekte een foto gestuurd,er stond geen text bij,ik wist zonder woorden waarom ze deze foto had gestuurd,hij moest op haar kist.Kijkend naar de foto,s van Lesvos zag ik een foto die ik direct herkende!! Bijzonder,hij is gemaakt (door mij) op het hoogste punt van lesvos,een prachtige dag,een prachtig moment en nu een prachtige herinnering,on top of the world!Wat een prachtig uitzicht,Mam,nu kijk jij vanaf de andere kant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten