woensdag 22 februari 2012

Cultuur

De "eerste"week met Tess weer thuis.
Maandag avond zaten we gezellig op de bank met z.n vieren plus twee
honden aan onze voeten.Dinsdag betekend het drie kwartier eerder opstaan,
Tess moet om half acht in de bus! Dinsdag avond was mijn rustige avond,
heel rustig want Stacy eet bij vriend,Tom en Dylan zijn naar ijshockey.
Nu waren Tess en ik dus samen,samen eten,samen in,t kantoor,samen nieuws kijken,
samen mijn tas inpakken,samen internetten.Tegen half tien ligt Tess in bed,ik maak dan ook
maar aanstalten,om half zeven gaat de wekker weer.Tess komt nog even vertellen dat ze nog wat gaat drinken,'Slaap lekker,mam",slaap lekker, Tess.Om elf uur verteld ze even dat ze nog wakker is,"slaap lekker mam",slaap lekker,Tess".Vandaag een leuke schooldag,workshop VVE (vroeg en voorschoolse educatie),knutselen met kinderen en Rots & Water,geen broodje kip kerrie maar een gezamelijke lunch met klas genoten.Huiswerk ingeleverd en erg belangrijk,terug gekregen! Ik ben al heerlijk op weg naar mijn diploma! Morgen nog met Tess naar de oogarts,eigenlijk nog werken maar met een beetje mazzel heb ik vrij,dankzij mijn lieve,leuke gezellige collega,s!!!
Zaterdag nog even feesten bij die lieve Benthe en dan gaan we op zondag naar ANTWERPEN!!!!
Ieder kind heeft recht op een beetje cultuur!!! (ja, je moet die pubers toch ontwikkeling bieden)
Tesske gaat naar de boerderij,voor haar is dat genoeg ontwikkeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten