dinsdag 7 februari 2012

tsja

Het weekend was goed,super eigenlijk.Dylan en Tom gingen zaterdag naar Den Haag met een ploeg van ijshockey,op zondag moest er om 10 uur!!!!! een wedstrijd gespeeld worden,de slimme vogels namen een hotelletje,de rest vertrok s,ochtends om half 7! Wij hadden dus meiden weekend,even uitslapen,boodschapjes (en dan vooral lekkere dingen) stoer een uurtje de schaatsen onder (ja,OP het ijs)
en dan een filmpje.De volgende ochtend uitslapennnnn.Maandag en dinsdag ochtend waren werk dagen,ook leuk, lekker naar buiten met mn kleine kabouters,goh wat zijn ze geweldig en wat heb ik genoten.
Ergens,ergens,ergens,binnen in mij knaagt er iets,m,n cipramil kabouter kan het niet zijn,ik voeg er braaf elke dag één toe,het is een onbestemd gevoel.ik denk,hoop en geloof dat het hormonen zijn,deze kunnen gekke dingen doen met mensen neem dat maar van mij aan,kijk bewijzen heb ik niet maar tzou zo maar zo kunnen zijn! Nou ik denk maar zo.......ik zak vast niet door het ijs! Morgen weer een school dag,lekker,kipkerrie!!!
S,middags ga ik op tijd terug naar Leeuwarden,om vier uur krijgen we de uitslag van Tess haar Testen,ik ben heel benieuwd.Ik ga er maar vanuit dat ze nog verder achteruit gaat,maar ach zoals Tess zelf zegt,"ik ben gewoon christelijk gehandicapt",nou zo is het maar net!! En wat maakt een IQ dan nog uit!! Wel ben ik benieuwd wat hun "woon"advies zal zijn,ooit zal de dag komen,eerst nog maar niet.De twee dagen dat Tess er niet is zijn relaxed maar dan mis ik haar weer zo (is dat soms hormonaal?)
Vanavond was ik nog bij mn vader,wat kan ik zeggen......ik hou gewoon van em!!

1 opmerking:

  1. Haha hormonaal, nee hoor dat heet gewoon MOEDERLIEFDE!!!!!
    Topper! Dikke knuffel en een tùt!

    BeantwoordenVerwijderen