dinsdag 14 februari 2012

Verandering

Al een poosje gaat het niet zo lekker met Tess,de uitslagen van accare zijn binnen.Er waren geen grote verassingen (Tess is niet ineens hoogbegaafd) IQ gezakt naar verhouding,ontwikkelings leeftijd 6 jaar,de ooit gestelde diagnose,juist. Nu moeten we toch weer verder,de papieren zijn up- to date,dat is handig want naar onze Tess wordt niet gekeken,wel naar de papieren.Ook komt Tess van maandag tot woensdag weer "thuis"wonen,ze vind ut&Thus heel leuk als haar vriendinnetjes er zijn maar als ze er alleen is mist ze thuis,
ik mis Tess ook maar zie ook op tegen het inleveren van een stukje ruimte voor mijzelf.Gelukkig gaat MEE met mij kijken of we de "dingen"wat makkelijker kunnen maken,met de "nieuwe"papieren heeft Tess ook weer meer "recht"op een stukje hulp.Ondertussen "kruk"ik verder,school werk schiet lekker op nu ik niet zo mobiel ben.Dylan is erg moe,hem heb ik vandaag alweer eerder op gehaald.Hij heeft een zitzak op school.helaas mag hij er alleen op zitten in de pauze,de zitzak staat bij de deur,ook daar is over na gedacht (dus niet) lekker rustig plekje.Ik overweeg emigreren naar een warm zonnig eiland!
Maar eerst ga ik mijn diploma halen!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hier blijven jij! Niks emigreren. Ik kan je niet meer missen. Met wie kan ik dan lachen, huilen,serieus praten, boodschappen doen, dom kletsen,net doen of we nog geen 30 zijn. Aan het eind van dit schooljaar trek je een lange neus naar al die mensen die je voor gek hebben verklaard toen je vertelde dat je weer naar school ging.En dan heb jij het maar mooi even gedaan. Knap werk. Je worstelt je erdoor , maar je geeft niet op. Maakt bewuste keuze's en zorgt dat niemand wat te kort komt. En jij zet door! Waar vele mensen al lang het bijltje hadden neer gegooid, ga jij maar door! Lief mens, jammer dat niet de hele wereld bestaat uit mensen zoals jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jammer trouwens dat niet iedereen dezelfde taal spreekt zoals alleen een moeder dat kan, die vecht voor haar kind!

    BeantwoordenVerwijderen