woensdag 29 februari 2012

T,was goed.

We zijn weer thuis!!! Na een bijna rustige nacht, het brand alarm ging af, gelukkig maar één keer,het eerste wat ik dacht was,chips,nu moeten mijn lenzen eruit (ik heb nacht lenzen) maar er gebeurde niets dus zijn we maar weer gaan slapen.Om acht uur kwam onze wekker langs,hij klopte (erg luid) op de deur en Stacy en ik zaten direct rechtop.Eerst even douchen en onze hartslag tot bedaren brengen voordat we aan onze Hollands ontbijt konden beginnen,brood met kaas en koffie.Om tien uur zijn we richting auto en vervolgens richting huis vertrokken.Dylan heeft een uur lang gevraagd of we de grens al over waren,hij was toch wel een beetje nerveus voor zijn illegale vuurwerk,na een uur hebben we hem uit zijn droom geholpen,dat was zijn straf voor het vroege wekken!!
Ik heb genoten van het met zijn vieren zijn,toch mis ik Tess,ons gezin bestaat uit vijf. Tess heeft het prima naar haar zin gehad,gewoon zichzelf kunnen zijn met mensen die dat ook zijn.
Het klinkt waarschijnlijk raar maar ik kan meer genieten van één kind alleen,exclusieve aandacht,elk kind zijn eigen tijd,niemand komt tekort. Nu voelt het alsof ik steeds moet schipperen,Dylan sliep bij Tom,Stacy bij mij,Stacy en Dylan samen is geen optie,ze houden zonder twijfel van elkaar,twee handen op één buik maar ook water en vuur. Helaas begrijpt Tom zijn zoon niet en Dylan zijn vader niet,dat vreet energie,mijn al zo vermoeide zoon loopt nu op het randje van zijn kunnen.Gelukkig kijkt hij positief terug op Antwerpen,de dierentuin,pizza hut,de kathedraal,een nieuw skateboard en vooral vuurwerk,niet alleen het vuurwerk zelf maar ook dat hij iets heeft gedaan wat eigenlijk niet mag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten