maandag 27 februari 2012

De nacht was toch iets minder stil dan de dorps nachten!! Dit Belgische bed is aangenaam zacht,helaas heb ik nogal kilo,s teveel en zak dus erg ver in het bed,resultaat......? vroeg ontbijt!!! Deze was niet erg uitgebreid,het brood was vers en de kaas prima,geen probleem,en handig voor mensen als ik (een ietsje te zwaar) Tegen tien uur gingen we op weg naar de dierentuin,deze is aan de overkant van de straat,twee minuten later stonden we binnen bij de apen.
Het is een prachtige ZOO,zeker de moeite waard. We zijn gaan eten bij de pizza hut,het blijven Amerikanen.
Stacy wilde winkelen,Dylan wist eigenlijk niet wat hij wilde,mijn moederlijke intuïtie deed zijn werk maar soms wil je dat gewoon negeren.Dylan valt niet te negeren en dus gingen Tom en hij terug naar het hotel.Tegen vier uur hebben we ze opgehaald om koffie te gaan drinken.We hebben nog een broodje gegeten en hebben een paar spelletjes skip-bo gespeeld.
Dylan slaapt,Tom waakt over hem,Stacy leest een boek en ik kijk tv terwijl ik dit typ (best knap voor een naar het toetsenbord kijkende met één vinger typer) Best een leuke dag,ik mis de slappe lach al hoewel ik met Stacy best kan lachen.
Ik heb twee dingen geleerd,met sommige mensen moet je niet een weekend weg willen,best aardig maar geen lol en nog iets,we hebben voor zestig procent hetzelfde erfelijk materiaal als een geel fruit waar apen en baby,s dol op zijn!!!

1 opmerking:

  1. haha je kunt het weer mooi beschrijven....we moeten maar weer eens gauw met zijn tweeen op stap....dan krijg je vanzelf de slappe lach.....Toch! Nog veel plezier . En met Jip en de vissen en jullie huis gaat het prima. Zal morgen aan de vuilnisbak denken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen