donderdag 14 juli 2011

Fuzzy Fonzy gaat naar school!

Het gaat echt gebeuren!! Ik word student !! Nou,eigenlijk parttime student,je moet de dingen ook niet overdrijven,alles met beleid! Dat beleid ben ik nog aan het bedenken en ik moet zeggen,het krijgt steeds meer vorm.Gelukkig heb ik er geen slapeloze nachten meer van gehad.Eigenlijk zal het er zo uitzien, maandag en dinsdag werken en dan woensdag een lange schooldag,op donderdag een certificaat halen voor rekenen,Nederlands en Engels,ik ga ervan uit dat dat snel klaar zal zijn (wat een zelfvertrouwen).Vrijdag zal er ook nog van alles moeten gebeuren.Dan blijft er nog een weekend over,en,eten koken,wassen,pubers uit bed rammen,naar school brengen,poetsen,boodschappen,etc.,etc.,etc.,maar, daar heb ik dan geen tijd meer voor !! Gelukkig heb ik best wel een creatieve geest en die verzint steeds meer creatieve dingen,daar zal ik later een blog aan wijden! Eerst moet ik natuurlijk op stap,als student heb je best wat nodig,agenda,pen,pen (reserve),pen(voor als ze alle twee kwijt zijn),map,papier,van die blaadjes voor tussen de papiertjes,kleurtjes (voor verveling),highlighter (leuk),typ ex,kleingeld beurs (voor lekkere broodjes in de kantine),Nieuw bureau,studeerkamer,relax stoel voor het vele denkwerk,secretaresse,huishoudster,kinderoppas,oké,dat is natuurlijk wel een beetje over de top,aan creatief denkwerk mankeert het niet,de rest zal vast ook wel loslopen.Eerst ga ik mijn baas vragen mijn stage begeleidster te worden,morgen ga ik mij dan officieel inschrijven als student,vervolgens zal ik dan een regeling treffen met mijn dochter,zij heeft geld nodig,ik een typiste.Voor het einde van de zomer (mocht deze nog komen) zal ik ook nog een redelijke garderobe aan schaffen,nu mag ik nog even als fuzzy fonzy door het leven,ik ben tenslotte nog stapelgekmegaoverspannenmeteenburnoutdepresief thuis!

1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Hahaha!! Petje af hoor. Ik ben benieuwd. Heel veel suc6 enne als je slaagt kom ik bij de diploma-uitreiking!!

    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen