zaterdag 16 juli 2011

Ik ben aangemeld op school,enkele boeken zitten al in mijn tas,ook heb ik al een map en blaadjes.Gisteravond waren we (Inge,Dewi,Stacy en ik)naar Yankee Doodle,we hebben erg gelachen,het was gezellig!
Mn Tess is in Minnertsga,ze vind het daar fijn,volgend jaar (na de vakantie) zal ze daar een paar dagen in de week gaan logeren.Stacy is in Leeuwarden,ze is bij vrienden en komt op tijd weer thuis,volgende week komt haar vriendin een paar dagen logeren.Dylan ligt in bed,hij had een leuke skateboard middag met zijn vriend,hij is heel erg moe. Tom is er ook.Volgens mij ben ik depressief,misschien maar voor even.Ik vind er niets aan.Gelukkig is het bijna vakantie,morgen eten we taart,zomaar,omdat ik toch al niet blij ben.Nu bel ik mijn vader,ik krijg het antwoord apparaat met de stem van mijn moeder,dat vind ik leuk,haar stem from heaven.Nu ga ik naar bed,wie weet ben ik alleen heel moe en morgen weer blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten