dinsdag 5 juli 2011

Zorgen en vliegen

Vandaag heb ik Dylan om elf uur alweer van school gehaald,hij had vreselijk zere benen,vanochtend ging hij zittend van de trap! Belachelijk voor een knul van elf! Maar we moeten het er mee doen,gelukkig gaat hij donderdag voor controle naar het UMCG.Hij vraagt zelf ook al steeds wanneer hij naar het ziekenhuis mag.
Ik denk niet dat het leukemie is maar ook ik zal blij zijn met een bevestiging! Toch zal er wel even na gedacht moeten worden.ik was zelf bij de huisarts en wilde toch even weten of zij dacht dat het groeipijn zou kunnen zijn.In principe wel maar het feit dat hij het niet s,nachts heeft maakt het toch weer minder geloofwaardig.Het is dat hij donderdag naar Groningen moet,zij zou zeker een foto o.i.d. willen zien.We wachten het maar even af.
Dylan had wel een super leuk uitje vanavond,hij en Tom mochten met een kennis van Tom vliegen!! spannend!! (ws het meest voor mij) Dylan heeft ervan genoten!!

Ook nog even positieve berichten over onze Tess,zij is naar de fysiotherapeut geweest.Wat een geweldig mens! Ze heeft genoten van Tess! Ik trouwens ook! Onze Tess is te slap, super mobiel met zere knieen.Ze heeft allemaal oefeningen gedaan en het was erg gezellig.Thuis moeten we nu verder oefenen dat gaat vast lukken,mochten de knieen niet `beter`worden dan moeten we eens even verder kijken maar daar gaan we niet vanuit! Ook op school gaat het erg goed met tess,waar ze verleden jaar stilstond heeft ze nu weer vooruit gang geboekt!! Oke Tesske!!!



1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Hoe is het nu met Dylan? Hoe is het in het ziekenhuis gegaan. Logisch dat het je toch zorgen baart...
    Topppie dat ie toch nog heeft gevlogen.
    Moeten we met Tess ochtendgymnastieken op de camping, haha!! Of laat haar humeur dat 's ochtends niet toe?? Hihi! Ik spreek je snel!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen