maandag 11 juli 2011

Slapeloos

Ik ben slapeloos!! Hoe meer ik hier over nadenk,en dat doe je als je toch niet slaapt,hoe gekker het eigenlijk klinkt.Ik heb slapeloos (heid),ik zou eigenlijk moeten slapen maar er is iets loos.Slapen dat snap ik wel maar dat lukt nu even niet, maar het loos daar kan ik niets mee,wat is er loos?? Er was laatste een meisje loos!!
Dat zou dus kunnen betekenen dat er slaap kwijt is,want dat betekend dan toch loos? Ik ben dus slaap kwijt,nou is dat ook wel een beetje vreemd want ik wist niet dat ik slaap bezat,dan kun je het toch niet kwijt raken? Nu snap ik er dus even niets meer van maar ja het is natuurlijk ook wel erg laat en eigenlijk zou ik nu dus moeten slapen! Voor dat ik ging proberen te slapen was er trouwens niets loos,ik ging gewoon naar bed net als altijd.Ineens bedacht ik mij van alles,nou doe ik dat meestal overdag en ik had dit alles vandaag en gister en vrijdag al bedacht.Ik denk dat ik het allemaal nog even moest checken.Dat is dus niet zo handig als het tijd is om te slapen omdat de wekker morgen,nee, vandaag weer om half zeven afgaat.Maar dat heeft er nu niets mee te maken.Ik heb plannen!! Heel veel grote plannen,ik ben gemotiveerd,ben enthousiast en deze plannen geven weer zin aan mijn leven,dus om kort te zijn,ik heb er zin in!! Ik zou nu toch echt moeten slapen zodat ik er morgen tegenaan kan, nee,waar tegenaan? Zodat ik morgen............., zodat ik morgen........,zodat ik morgen weer van alles kan,zonder dat er iets loos is!! JA,ik neem nu thee en dan ga ik slapen,het is natuurlijk zo dat als ik achter de computer zit klaas vaak mij niet kan vinden en ja dan weet je het wel,    dan voel je je zo ......slapeloos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten