zondag 24 juli 2011

Vakantie

Eindelijk,heerlijk,vakantie!! Nou is het niet zo dat we veel of bijzondere dingen gaan doen,gewoon het feit dat ik niet de wekker hoef te zetten om kinderen op tijd op school te krijgen,steeds moet bedenken of er wel brood in huis is en pakjes drinken voor school,Dylan koekjes en Tess knijpfruit.Geen therapie,geen sport,geen gitaarles,geen gesprekken op school,gewoon niets! Heerlijk!!
Morgen gaat Tom naar basketbal kamp,Tess gaat woensdag logeren op boerderij kleurrijk,Stacy,Dylan en ik gaan donderdag naar Duitsland,we gaan naar het Viking weekend,bij Marlis,de kinderen en mijn broer.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan,ik heb er zin in maar zie er ook wel een beetje tegen op,Dylan is afgedraaid,hij is moe,schor,boos en zeker niet gezellig,vandaag is hij aan het zwemmen,hij moet maar een paar avonden vroeg op bed hopen dat hij opknapt.Maandag komen we terug.Tom is dan al vertrokken naar Amerika,hij gaat zijn familie bezoeken.

1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Veel plezier in Duitsland en het wordt vast gezellig. Dylan fleurt wel op als ie bij oom Peter is!

    Kus Griet

    BeantwoordenVerwijderen