maandag 22 april 2013

Kon niet missen

Zaterdag werd ik wakker, op zich is wakker worden al prettig,het was een tijdstip  waarop ik op andere dagen al wakker gerammeld zou zijn door de wekker, de zon scheen en het eerste wat ik dacht was, ik heb geen plannen, ik hoef niets!! Natuurlijk.de boodschappen, de was en andere dingen die vallen onder "noodzakelijk"kwaad. Lekker buiten aan de koffie, boodschappen, een broodje, samen met Inge de honden uitlaten, oke, even een tegenvaller dat Lea een toeval kreeg maar engel Renee haalde haar op met de auto en bracht haar thuis. S, middags nog even naar het tuin centrum. Vanaf daar viel mijn relaxte koffie in de tuin in het water, mistte ik mijn vader die langs kwam ennn voelde ik mij niet meer zo heel fit.
ik werd geveld door buikgriep, blehh! Gelukkig stelde Dylan niet veel eisen, was Tess uit logeren en Tom naar basketbal. Een nachtje bank en wc, het is weer eens iets anders. De volgende ochtend belde de logeer opvang dat Tess luizen had, gelukkig hoefde ik haar niet te halen, ze werd al ontluist (oh, heerlijk)
Een dag bijtanken. Gelukkig was de volgende nacht beter, duurt buikgriep meestal "maar"vierentwintig uur,
en heb ik goed geslapen. Vandaag hoefde ik maar een paar uurtjes te werken en dat lukte.
Ik ben in ieder geval goed uitgerust en vast wel een paar gram lichter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten